Beoordelingen van Fat Kee Enschede

Recente recensies

5.0
Bjorn Slomp
4 december 2022

Lange tijd geen Chinees meer besteld. 1x Babi Pangang en 2 x Chap Choi besteld. Mooie porties, lekkere (Dikke) Bami. Wij komen graag weer terug bij FAT KEE!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
4 december 2022

Prima kwaliteit en exact op tijd bezorgd

Jan Stoeten
4 december 2022
Marianne analbers
3 december 2022

Top eten. Erg lekker

Henny Moes
27 november 2022

De smaak was prima. Alleen was het eten niet erg warm. Terwijl mijn man al iets voor 17.00 uur aanwezig was stond het al klaar.

Miriam
26 november 2022
Erica
24 november 2022

Eten was goed maar koud, moesten het opwarmen.

Gert-Jan en Ria
18 november 2022

Weer heerlijk gegeten vanavond. Werd ook stipt optijd bezorgd. De Tjap Tjoy met varkensvlees bij de maandmenu was deze keer wel een stukje minder. Bestond veelal uit taugé en weinig andere groenten en zat er maar 2 stukjes vlees tussen.. Vorige keer was het met meer groente zoals paprika, komkommer, champignons etc. en meer vleesstukjes.

Jelle
16 november 2022
Chris Van den Ende
13 november 2022

Onze complimenten gaat uit naar fat kee eten is goed en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R Zwanenberg
10 november 2022

altijd goed geweest

Bernard
10 november 2022

Meestal is het eten goed en bestel geregeld bij jullie. Wat mij opvalt is dat de kwaliteit in smaak beleving wisselend is. Het gerecht Singapore was gisteren erg klef /nat en matig van smaak. Ook de loempia van het huis, zat een stuk bot bij en het vlees was niet uit gegaard. Het lijkt alsof wel of er gewisseld wordt met de koks. De een presteert beter dan de ander.

Tino
4 november 2022

Lekker als altijd. vooral de balisaus!

Fred schnorr
22 oktober 2022

Heerlijk eten en snel bezorgd ! Een echte aanrader !

Milou
14 oktober 2022

Altijd vers, op smaak en goede porties!

Miriam
12 oktober 2022

Het pangang vlees was kurk droog

Willy
4 oktober 2022

Heerlijk eten. Heel goede service. Aanrader!

Luc Oost
30 september 2022

Heerlijk

Erica
23 september 2022
R Zwanenberg
22 september 2022

lekker

van Gent
21 september 2022

zoals altijd heel goed eten, juiste bezorging en inmiddels vaste klant.

P
18 september 2022
Miriam
18 september 2022

Het was weer heerlijk😀

Luana
2 september 2022

Super vriendelijk en snelle levering. Lekkere gerecht en netjes verpakt, komt ook de bestelling na. Enige minpuntje was de sate, die was kurkdroog...

van Gent
28 augustus 2022
Eten
27 augustus 2022

Heel veel vet aan het vlees verder smaak wel goed

Miriam
26 augustus 2022
Irus
25 augustus 2022

Lekker, ruim voldoende en goede prijs

Miriam
22 augustus 2022

Bestelling was Ossenhaas met groente, Nasi en 4 loempiaatjes. Ossenhaas met groente en een bak Nasi bestellen wij vaker, dit werd tot voor kort geleverd in 2 plastic bakjes met deksel, dus apart verpakt! 1 bakje met de ossenhaas en verschillende groentes in saus en een bakje met deksel met Nasi. Tot mijn verbijstering kreeg ik gisteren 1 bakje met daarin iets wat voor Nasi moest doorgaan, klef door de daarover uitgestortte Ossenhaas met groente in saus. De stukken ossenhaas waren van het formaat hapklare brokken, idem met de paprika, véél te grote stukken en bizar veel en het geheel zag er niet smakelijk uit, helaas was de smaak ook erg flauw. Overigens gold dit ook voor het het zoetzure sausje bij de loempiaatjes, alsof het aangelengd was met water. Dit is absoluut niet wat we van Fat Kee gewend zijn en hopelijk was dit eenmalig. Bezuiniging moet nooit ten koste van de kwaliteit gaan en dit grapje voor €32,25 was absoluut €32,25 teveel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
18 augustus 2022

Zoals altijd lekker, vlotte bezorging. besteld op de eigen site, dus met gratis blikje fris :)

B
27 juli 2022

Zoals altijd prima voor elkaar.

p
24 juli 2022

Weer prima en lekker gegeten. Was er ook weer super snel en heerlijk warm. Alles dik in orde dus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ligtenberg
20 juli 2022

Eten weer zoals altijd heerlijk. En bezorgd door een altijd zo vriendelijke bezorger.

Ellen
8 juli 2022

Altijd heerlijk eten! Bezorging op tijd en super vriendelijk. Aanrader om hier te bestellen.

Jeroen
8 juli 2022

Daging smoor was taai en de saus kan een stuk lekkerder

Eenmalig
6 juli 2022

Mifang prima, saté kwam uit de fabriek? Kip saté was droog, pindasaus okay, prijs 23€ niet ok ,

Luc Oost
6 juli 2022

Heerlijk

Dhr. G. van Wijhe
4 juli 2022

De laatste twee keren waren de loempia,s vet, met name de laatste het vet droop er vanaf het vlees was in te grote stukken en sommige zelfs verbrand. De bami was lauwwarm. Volgens ons is kwaliteit is de kwaliteit HARD achteruit gegaan en dat is jammer want eerder was het perfect.

Marcel
2 juli 2022

Niet slecht maar ook niet fantastisch

Peter
1 juli 2022

Heerlijk

van Gent
1 juli 2022

zoals altijd goed

vetbennie
30 juni 2022

super lekker en warm

R.
25 juni 2022

Goed zoals altijd

Rene
23 juni 2022

Vast adres voor afhalen. Al jaren prima en lekker.

Caro
11 juni 2022
Eddie Siahaya
7 juni 2022

Was heel lekker en sneller als ik dacht bezorgd 👍🏿

Peter
6 juni 2022
B de Jonge
4 juni 2022
K.Hansen
28 mei 2022

Heb voor de eerste x laten bezorgen er werd aangegeven dat de bezorging een uur later zou aankomen, maar duurde maar net een half uurtje. Top service bedankt hiervoor.👍🏻😉

Wim
25 mei 2022

Mijn lievelingsgerecht al meer dan 10 jaar. Alleen het gratis blikje cola was er niet bij.

Reactie van Fat Kee

hebben we later niet geleverd? Als niet, . U kunt op uw volgende bestelling noteren dat er een cola bij moet.

S.K.
24 mei 2022

Maandmenu besteld. Alles was heerlijk, zelfs de babi pangang was niet vet. Wij gaan hier zeker nog eens bestellen

Miriam
22 mei 2022
CM
16 mei 2022

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger, eten is goed en goed warm!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marion ter Heide
8 mei 2022

Heerlijk eten en goede kwaliteit en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan Stoeten
28 april 2022
R.
24 april 2022

De stukken kip in de ajam pangang waren erg GROOT, deze mogen wel iets kleiner. De smal was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mazeland
13 april 2022

Heerlijk gegeten.

Daniel
12 april 2022
Gwan
8 april 2022
Conny
2 april 2022

Zowel de bezorging als het eten zelf waren weer uitstekend!

Ligtenberg
30 maart 2022

Voor het eerst via de eigen app besteld. Eten en bezorging zoals altijd weer top!

maarten
30 maart 2022

kwaliteit prijs verhouding goed.

Jenny
28 maart 2022

Het eten was weer heerlijk niks aan veranderen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erica
27 maart 2022
Rick
25 maart 2022

Gisteren een hele grote bestelling gedaan voor vandaag. Werd precies op tijd geleverd en lekker als altijd!

Dhr. G. van Wijhe
14 maart 2022

het gerecht was prima maar de bami was bijna koud

Gerard van Steenoven
13 maart 2022
Jorg
6 maart 2022

Gelijk de laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ellen De Groot Heupner
28 februari 2022

Altijd super lekker aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fianne
27 februari 2022

Zijn zeer tevreden eten is lekker en bezorging zoals afgesproken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patricia
24 februari 2022

Mooie grote porties, heerlijk eten en de bezorgster was super vriendelijk. De bestelling werd eerder bezorgd dan aangegeven. Top!!!!!!!

Doeije
20 februari 2022

Het deeg om de loempia was weer taai en slap en de soep was niet warm, wat doet uw met de beoordelingen, ik denk weinig de vorige x ook geklaagd over de loempia. ik ga toch maar eens ergens anders bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

HW Klavers
20 februari 2022

Al jaren geen enkele klacht👍😊

Henk Klavers
7 februari 2022

Geen enkele klacht👍

Chantal
7 februari 2022

Ik vond de babi ketjap heel anders van qualiteit en smaak dan voorheen en de Chinees hors d'oeuvres qua prijs heel erg tegenvallen. We hadden bijvoorbeeld geen kerriedriehoekjes, maar daarvoor 1 chinese loempia en bij de beschrijving stond garnalen... dit was er helaas ook maar 1.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Otto Ottens
4 februari 2022

Mihoen Singapore zonder vlees is niet wat ik besteld heb. Eet dit al jaren van jullie maar heb dit nog nooit meegemaakt. Jammer.

Luc Oost
4 februari 2022
Joanne
3 februari 2022

Prima kwaliteit!

Renato
30 januari 2022

verse eten en lekker

Robert
22 januari 2022

Het was lekker

Miriam
21 januari 2022

Ik had een loempia pangang, de loempia was heel lekker maar de pangang was veel ste hard gebakken ,vond ik heel jammer.

An
13 januari 2022

Het was niet zo lekker zoals we gewend zijn. Het was allemaal een beetje flauw, zowel de babi pangang, als de sate als de nasi. Het was erg flauw. Niet wat we gewend zijn van jullie. Erg jammer

Jan de Jonge
2 januari 2021

Via Internet besteld en opgehaald.Op de afgesproken tijd klaar.Ruim voldoende voor 2 personen, al was de daging smoor in het maandmenu een half bakje. We houden zelfs nog wat voor morgen over. Kwaliteit was prima; zeer smakelijk en voor herhaling vatbaar!

H Nijland
1 januari 2021
de Jong
1 januari 2021

Online besteld, kon het snel ophalen. Prima geregeld en het eten was heerlijk

Annet
27 december 2021

Was weer erg lekker, hebben genoten. We hebben iets keer besteld zodat we vandaag ook nog een keer kunnen genieten

G.J. Schoppert
26 december 2021
Caroline
26 december 2021

Super snelle levering,en dat op 2e kerstdag. Eten zoals altijd erg lekker en warm!! Complimenten aan de bezorger👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nieland
26 december 2021

Super lekker gegeten en op de aan gegeven tijd stond het klaar

Carin
26 december 2021

Lekker eten goed warm Goede porties We hebben genoten

Engels
25 december 2021

Het was weer top.Kwalitatief goede ossenhaas en verrukkelijke Bali saus👍👍👍

M
25 december 2021

Eten was heerlijk en meer dan genoeg. Alleen jammer dat er geen saus bij de daging bali zat. Op de afgesproken tijd bezorgt.

Yvonne
25 december 2021

Fantáááástisch lekker. Bezorging was perfect op tijd! Alle lof ! Ik bestel absoluut hier nog een keer 👌

Dick
25 december 2021

Altijd goed , gaan er al lang heen, ditmaal hebben ze het gebracht, was sneller dan dan de opgegeven, super,

lutje Berenbroek
24 december 2021

Zurige smaak aan vlees en tjap toy veeeel te veel wortelen. Zijn altijd heel enthousiast maar vandaag viel het erg tegen

Roxane
19 december 2021

Beetje jammer dat jullie mijn gratis blikje zijn vergeten mee te geven voor de rest supper

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patrik haker
19 december 2021

Eten was lekker maar vond de bezirgster leuker 😁😁

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

engels
15 december 2021

we zijn zeer tevreden. alles smaakte perfect. ook onze gasten waren onder de indruk van de kwaliteit.dit is niet de eerste keer.we zijnsteeds weer tevreden

Tammy
12 december 2021

Op tijd bezorgd en altijd lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandy
11 december 2021

Super lekker! Goede service.. perfect optijd! Niks op aan te merken

Jannie Krol
7 december 2021

De bestelling is keurig afgeleverd. Het menu was heerlijk. Goede kokken. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erica
6 december 2021

Zoals altijd: Fantastisch!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
5 december 2021
Anne
2 december 2021
Doeije
29 november 2021

Het deeg om de loempia's was taai en niet lekker knapperig!! Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erna
21 november 2021

Het was heerlijk, had iets warmer gekund. Bestelling op de gewenste tijd!

Eddie Siahaya
10 november 2021

Netjes en aardig

Jeroen
10 november 2021

Goede loempia’s, vriendelijke mensen

ter Horst
9 november 2021

prima op tijd en lekker.

brigitta de gier
8 november 2021

prima verzorgd.... hadden alleen de kroepoek vergeten te bestellen .... het was erg lekker.. ! dank

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maurice
7 november 2021
van Steenoven
6 november 2021

Goed als altijd!!! Genoeg en heerlijk van smaak en goed warm.

Engels
31 oktober 2021

Het was smakelijk, zag er aantrekkelijk uit en Werd op tijd geleverd. Op naar de volgende keer. Fat Kee is zeker 5 sterren waard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gwan
30 oktober 2021

Het eten was heel lekker en op tijd bezorgd

Esther
29 oktober 2021

Ik bestel al maanden bij fat kee. Het is niet heel bijzonder wat betreft smaak, maar het maandmenu bevat voor ieder wat en prijskwaliteit verhouding is zeker niet verkeerd. Vandaag en ook de vorige keer werd het eten echter een half uur te vroeg bezorgd. Erg bijzonder bij het bewust laten kiezen van een tijd. Te laat niet praktisch, maar dit ook zeker niet.

I.
25 oktober 2021

Op tijd en super lekker.

Doek
25 oktober 2021

Het viel vandaag erg tegen, smaakte ons totaal niet. Alle verschillende gerechten niet. Helaas is vrijwel alles in prullenbak beland.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erna
21 oktober 2021

Het was heerlijk en meer dan voldoene!

Tammy
17 oktober 2021

Heerlijk en lekker veel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rogier
17 oktober 2021
Mike
16 oktober 2021

Was weer lekker

Conny
11 oktober 2021

Zoals de vorige keren: Uitstekend! Zowel wat betreft het eten als de bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tjia
8 oktober 2021

Weer prima eten

Sonja
7 oktober 2021

Het vlees te vet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shaline
5 oktober 2021

Het was echt heerlijk. Goede porties en fijn vlees. Ik blijf klant

Miriam
26 september 2021
Gerard
13 september 2021

Het eten is erg lekker maar een tikkeltje aan de zoute kant. De bezorging is uitstekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefan
6 september 2021

Heerlijk. Chinese Rijsttafel voor 4 personen was meer dan genoeg voor met 6 en echt heel lekker. Ook best wel snel voor een zondagavond 40 minuten. Volgende keer weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lutje Wooldrik
3 september 2021

Besteld 17.45 uur Klaar 18.05 Smaak/kwaliteit ok, maar opwarmen in magnetron noodzakelijk- temperatuur amper lauw

Tom
30 augustus 2021

Lekker maandmenu veel te veel Goed voor 2 dagen

Miriam
28 augustus 2021

Het was weer super lekker.

Steve
27 augustus 2021

Spek babi pangang zo slecht , zwoerd zo taai dat je kaken pijn doen van het kauwen!

Schonewille
27 augustus 2021

Altijd goed en lekker.snelle bezorging

Atzori
26 augustus 2021

Het was weer heerlijk. En nog genoeg over voor morgen.

van Steenoven
8 augustus 2021

Zoals altijd: Mooi op tijd, voldoende voor 2 dagen en heerlijk warm.

Dick
2 augustus 2021

Zoals gewend lekker, en nu laten bezorgen , goed geregeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Colin
31 juli 2021

Altijd super! Aanraders: Maandmenu & Wantan soep!

Frans Haandrikman
24 juli 2021

Super goed

van Steenoven
11 juli 2021

Zoals van Fat Kee gewend: Op tijd en heerlijk warm en zeker genoeg. Tot een volgende keer.

H Bruggeman
9 juli 2021

Ben altijd tevreden geweest,maar over de laatste bestelling was ik niet tevreden. Babipangang was ok maar de bami was geen bami alleen mie met kleine flittertjes ham. Bami is toch mie met groente en wat vlees? Of zie ik het verkeerd.

Erica
8 juli 2021
Gerard
2 juli 2021

Bestelling online, betaalkeuze via iDeal of contant. Ik koos contant. Wil in de winkel met pas betalen, maar je moet dan echt met contant geld betalen. Terwijl in de winkel een pinapparaat aanwezig is, zodat met een pas betaald kan worden. Dat werd geweigerd om onduidelijke redenen. Koop hier vaker: niets aan te merken op de kwaliteit van het eten of de bediening. Is prima, maar dit was een rare ervaring.

Erwin
1 juli 2021

Super lekker en goede service

Bert ten Vergert
1 juli 2021

Keurig op tijd en heerlijk gegeten.

Gabi
28 juni 2021

Heel lekker eten keurig bezorg.

Reactie van Fat Kee

Hey Gabi, bedankt voor uw feedback!

Renato
19 juni 2021

bezorging op tijd en het eten is vers en lekker

Reactie van Fat Kee

We zijn blij dat te horen! Dank u voor uw feedback.

Gwan
18 juni 2021

De Peking eend valt tegen. Eerdere bestelling was smakelijker. Nu is de saus nog al vlak geen smaak

Reactie van Fat Kee

Goedemiddag Gwan! Het spijt ons dit te horen. :( met welke saus heb u het besteldt zodat we dit later kunnen verbeteren?

B bosman
16 juni 2021

Super eten en altijd keurig op tijd

Reactie van Fat Kee

Dank u voor uw feedback!

Robert
12 juni 2021

Er lekker, snel geleverd. zeer voor herhaling vatbaar

Reactie van Fat Kee

Dank u voor uw feedback! :)

Colin
10 juni 2021

Wan-tan was super!

Reactie van Fat Kee

Hey Colin, het is altijd een eer om u wantans te verkopen...

Erik
7 juni 2021

Mooi snel geleverd we hebben er van gesmuld.

Reactie van Fat Kee

We zijn blij dat u van het eten genoten hebt!

De Paauw
6 juni 2021
Renato
6 juni 2021

perfect loempia en heerlijk mifang

Reactie van Fat Kee

Het doet ons plezier om een perfecte en herrlijke gast te hebben.

Tineke
5 juni 2021

Prima eten tegen een redelijke prijs. Wordt op tijd geleverd volgens afspraak.

Luyendijk
4 juni 2021

Alles perfekt. Op de minuut precies.

Marco plaggenborg
27 mei 2021

Weer geweldig 👌

Pedro
23 mei 2021

Duurde meer dan 50 minuten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Fat Kee

Hallo Pedro, het spijt ons dit te horen. Het was die dag Pinksterzondag en daarom waren er veel bestellingen. Wij vragen om uw begrip.

Mekkelholt
21 mei 2021

Heerlijk eten! Veel en erg lekker!

Phemy
21 mei 2021

Het was weer heerlijk

van Wijhe
16 mei 2021

Het vlees en garnalen waren goed op temperatuur, de bami was lauw deze hebben we op moeten warmen in de magnetron

Kruize
13 mei 2021

Zoals altijd prima en genoeg. Was nog lekker warm, bezorging mooi op tijd.

Herman
11 mei 2021
van Steenoven
9 mei 2021

Zoals van Fat Kee gewend, mooi op tijd, lekker en voldoende. Goede warme maaltijd.

Hans
5 mei 2021

De soep was bijna niet gevuld. De loempia met babipangang was veel te donker bijna zwart en smakeloos, zag er ook onsmakelijk uit. Laatste keer.

Erica
3 mei 2021

Zoals altijd, super goed en lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arnold
3 mei 2021

De pang gang heb ik zo weg kunnen gooien, wat een vet en andere vieze, volgens mij pezen, brrrrrrr, nee dit was niet eetbaar, normaal is het goed maar deze keer echt niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DN
1 mei 2021

Prima! Goede kwaliteit en perfect op tijd. Alleen kip saté besteld en varkensvlees gekregen. Maar zeker voor herhaling vatbaar

Atzori
29 april 2021

Het was weer heerlijk

Marco plaggenborg
26 april 2021

Gewoon top

Jan bijlefeld
16 april 2021

De nasi goreng en de garnalen waren goed. De babi pangang was niet of nauwelijks geroosterd en nauwelijks gekruid.

Jan bijlefeld
16 april 2021

De nasi goreng en de garnalen waren goed. De babi pangang was niet of nauwelijks geroosterd en nauwelijks gekruid.

Rogier
14 april 2021

Eten smaakte lekker Is wel vaak hetzelfde wat ik besteld maar toch Geniet er elke keer weer van

Phemy Atzori
14 april 2021

De tjap Tjoi was geweldig lekker. We hebben genoten.

Herman Bruggeman
9 april 2021
van Steenoven
9 april 2021

Prachtig op tijd. Voldoende voor 2 dagen. Heerlijk warm en erg lekker.

C. vd Pluym
5 april 2021
Manuela
5 april 2021

Super lekker eten echt een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Benno
5 april 2021

Het was heerlijk. 4 sterren, omdat we, net als de vorige keer, erg weinig saus hadden in de babi pangang. Hierdoor is het net iets te droog. Zeker voor herhaling vatbaar 👍 Tot de volgende keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Girjasing
3 april 2021

Altijd op tijd en heerlijk eten

Klebach
2 april 2021

Lekker eten. Ook heel veel voor een redelijke prijs. Bezorging precies op tijd. Het eten was ook warm.

Carla Spekreijse
30 maart 2021

We hebben heel erg lekker gegeten. Goede kwaliteit, niet overdreven zout en ook niet te vet. Echt flinke porties. Dit gaan wel wel vaker doen!!!! Daarbij was de bezorging zelfs precies op tijd met het eten nog goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bjorn
27 maart 2021

Het eten was weer zeer lekker en veel.

Jan Bijlefeld
25 maart 2021

De surinaamse bami was smakeloos. De rest was lekker

Patrick
22 maart 2021

Lekker eten met een goede en vriendelijke service en ook nog eens op de afgesproken tijd. Nu al meerdere keren besteld en nu onze standaard chinees! Echt niets op aan te merken. Met name de maandmenu kiezer is erg fijn. Het voordeel van het maandmenu (qua variatie), maar toch de vrijheid om zelf keuzes te maken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Engels
21 maart 2021

Perfect. Peking eend mals en hartstikke lekker. Tjap tjoy rijk aan groente, smullen!! Miefang met grote garnalen voortreffelijk. De Surinaamse nasi en bami vol van smaak. We hebben weer heerlijk genoten van de gerechten van Fat Kee

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ana
16 maart 2021

Perfekt!

Miriam
14 maart 2021

De loempia wordt steeds kleiner en het vlees van de pangang was hard en droog.

Wilma
13 maart 2021

Als altijd TOP!

Joop
12 maart 2021
Jan Bijlefeld
1 maart 2021

Gewoon goed!

De jong
26 februari 2021

Alles goed en lekker

Lide
25 februari 2021

Heerlijk, goede porties. Nette behandeling, we bestellen vaker!

Jansen
19 februari 2021

Goede Chinees.. zeker voor herhaling vatbaar !! Laten bezorgen was goed warm. Wel op tijd bestellen, b.v. een uur van te voren..

Alex
18 februari 2021

Sneller dan verwacht bezocht, en uiteraard erg lekker

Karin Delsing
17 februari 2021

Op tijd, zeer smakelijk en meer dan genoeg

Joop ter Mors
15 februari 2021

Zeer vriendelijke service Het eten? Altijd perfekt.

J.
11 februari 2021

Eten was heel goed en gulle porties

Otto Ottens
6 februari 2021

45 minuten te vroeg bezorgen is GEEN service. Eten koud en bij navraag geen goede reden gekregen. Echt slecht.

Jan Bijlefeld
5 februari 2021

Bestelling op tijd klaar. Had wel wat meer gekruid gemogen, volgende keer om sambal vragen...

Blokland
2 februari 2021

Heel goed verzorgd, alles was nog warm om te nuttigen. dankjewel voor het goede service en lekker maaltijd

Jenny
30 januari 2021
Bjorn
30 januari 2021

Wederom veel en lekker.

riethorst
28 januari 2021

sneller geleverd dan verwacht goed eten elke x weer

Gerard van Steenoven
27 januari 2021

Zoals van Fat Kee gewend. Mooi op tijd, zeker voldoende en heerlijk warm.

Wilma
21 januari 2021

Uitstekend, als altijd!

Dihal
20 januari 2021

Gooie avond was goed

Kuipers
20 januari 2021

Niet alles was even warm meer en de nasi had wat verbrande stukjes, maar het was voor de rest heel lekker. Alleen jammer dat de cola die ik er gratis bij zou krijgen niet bezorgd werd.

Arnie
18 januari 2021

Gewoon weer super, weinig aan toe te voegen, staat bij ons op nr 1

J.H. Hemme
17 januari 2021

Vlotte afhandeling. Vriendelijke bezorgster.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FJ
10 januari 2021

prima, snel bezorgd en lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Wijhe
9 januari 2021

uitstekend, prima verzorgd op tijd bezorgd en een uitsteken kwaliteit

Miriam
7 januari 2021
Wilma
6 januari 2021

Uitstekend , als steeds.

Jan Willem
6 januari 2021
Schutte
5 januari 2021

Goede smaak & hoeveelheid, snelle & vriendelijke bezorging.

Rob
5 januari 2021

Was heerlijk en ook netjes op tijd 👌🏻

Reuvers
4 januari 2021

Vlees was harte aan de buitenkant. Lijkt te lang of vaker opgebroken te zijn. Jammer. Verder smaakte het goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renato
31 december 2020
Otto Ottens
31 december 2020

De chasiu was slecht. Veel vette stukken en uitermate droog. Jammer want de rest was uitstekend.

Jan Willem
29 december 2020
Miriam
29 december 2020
Roy Wiegman
28 december 2020

Koud, oud en extreem vies. Dit voer je een straathond niet eens. Kortom, Ranzig en gegarandeerd een voedsel vergiftiging. Bestel hier niet!!!!!

John
26 december 2020

De bestelling was warm en we hebben heel lekker gegeten. Zoals we altijd al gewend waren van Fat Kee was het eten heel erg goed. Voor herhaling vatbaar

engels
26 december 2020

gerechten zijn smakelijk. bezorging perfect. het bestelde was goed op temperatuur. wij zijn meer dan tevreden. PROBEER maar

Riethorst
22 december 2020

lekker eten, gratis frisdrank en zat ook nog een leuke verassing bij!! top!!

Anoniem
22 december 2020
Roy
21 december 2020

Bestelling kwam ruim een kwartier later dan de afgesproken tijd. Verder alles goed en lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

XX
20 december 2020

Online aangegeven dat er een persoon met allergie was, dit is goed opgepakt! Heel fijn.

Wilma
20 december 2020

Alles weer top! Volgende keer graag weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pol lus
16 december 2020

De loempia's zijn erg erg lekker! Wantan soep was ook prima. Heerlijk menuutje voor wanneer ik alleen thuis ben.

G.J. van Steenoven
13 december 2020

Goed, Genoeg en heerlijk warm!!!!

Renato
13 december 2020
Tineke
12 december 2020

Goede kwaliteit eten. Bezorging prima, precies op tijd.

Richard
9 december 2020

Gewoon prima. Bestellen gemakkelijk, netjes op tijd, vriendelijk en een gratis blikje drinken. Zeer tevreden.

Anon
7 december 2020
Engels
6 december 2020

De gerechten waren smakelijk en goed bereid. De volgende bestelling gaat weer naar Fatkee. De bezorging precies op tijd, klasse. Fatkee verdient het predikaat: goed!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
6 december 2020

Exact op tijd klaar perfect geregeld via de website en het was heerlijk

Meijer
6 december 2020

Altijd goed

Miriam
1 december 2020

Lekker gegeten

Herman
30 november 2020

Grote porties, goede kwaliteit, snelle bezorging en vriendelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miriam
30 november 2020

In de pangang zatten veel dikke stukken vet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rene klasens
28 november 2020

Het was hartstikke lekker

riethorst
27 november 2020

super snel geleverd top!!

Rogier
25 november 2020

Eten was erg lekker ook al heb ik de verkeerde gerechten gekregen Kan er zeker nog een dag van eten Heb ze nog wel even gebeld om te zeggen dat ik de verkeerde gerechten had gekregen die ze wel wilden wisselen maar dat hoefde voor mij niet want we hadden wel trek in het eten Hopelijk ik de toekomst wel de juiste gerechten krijg

Ligtenberg
24 november 2020

Eten was optijd besteld. Deze keer perongeluk onjuiste bestelde menu combi gekregen. Hadden alleen geen zin om daar moeilijk over te doen! Was ook al bijna 19:00 😉 Bij de maand menu hadden we,bami goreng, koe lu yuk,foe yung hai met varkensvkees ,en sate ayam gekozen. We kregen ipv de koe lu yuk,daging smoor, ipv de foe yung hai kregen we tjap tjoy met varkensvlees en ipv sate ayam hadden we sate babi. En ipv de bami hadden we nasi Bij de babi spek hadden we Nasi goreng gekozen en kregen er witte rijst bij. Eerste keer aantal verkeerde gerechten erbij.🙈Het is jullie vergeven. We hebben desalniettemin ,net als altijd,heerlijk gegeten. 🤗 En er is nog genoeg over voor de volgende dag. 😋

Oost
24 november 2020

Was super lekker gegeten 😄

Andre Annink
23 november 2020

Lekker eten en goed op temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

renato
22 november 2020
Miriam
20 november 2020

Het eten was heerlijk

Engels
20 november 2020

De bestelde MoksiMeti bestond uit drie soorten vlees. Deze waren krokant gebakken en perfect van smaak. De bijgeleverde saus was goed van smaak en structuur. Ook de Surinaamse nasi smaakte voortreffelijk. Al met al een heerlijke maaltijd👍👍

Attema
16 november 2020

Eten goed van kwaliteit en een zeer snelle bezorging. uitstekend.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma
16 november 2020
Peter
14 november 2020

Echt gewoon erg lekker!

Frank
10 november 2020
Erna
4 november 2020

Het was heerlijk, had iets warme gekund.

M. van der Veen
1 november 2020

Prima service, lekker eten!

Sandra
25 oktober 2020

Vriendelijke bezorging, een persoons rijst tafel voldoende voor 4 dagen eten met lekker diverse gerechten. Ga zeker weer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steenoven
24 oktober 2020

Snel, goed, genoeg en heerlijk warm

Meijer
17 oktober 2020

Vlees was te lang (zwart) gebakken

Drenthen
9 oktober 2020

Eten was heerlijk . Zag er goed uit en de bezorging was super snel . Volgende x zeker weer hier bestellen .

Hessels
8 oktober 2020

Eten is lekker. En snel bezorgd

Maarten
3 oktober 2020

Rijsttafel voor 2 personen, hier kun je wel met 4-5 personen van eten! Erg lekker ook

Wilma
3 oktober 2020

Het eten kwam op de afgesproken tijd. Ruime porties, goed warm en heerlijk van smaak. FIJijn dat we de keuzemogelijkheid hadden geen bijlagen te moeten meebestellen. Graag een volgende keer weer

O.ottens
30 september 2020

Lekker en warm en snel bezorgd super

Anne Klootwijk
24 september 2020

Eten smaakte goed en het zag er goed uit.

Cmeijer
31 augustus 2020

Altijd goed

Anja
24 augustus 2020

Lekker eten. Snel en vriendelijk.

Thea
20 augustus 2020

Het was allemaal prima. Het smaakte weer fantastisch!

D.Attema
17 augustus 2020

Weinig groente in de Chinese bami en de gratis cola zat er ook niet bij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G.van Wijhe
17 augustus 2020

uitstekende service op tijd bezorgd en een uitstekende kwaliteit, op naar de volgende keer

Koen Edeling
27 juli 2020

Prina en punctueel

Colin
26 juli 2020

2e keer maandmenu besteld, beide keren op tijd, warm, heel gevarieerd (5 verschillende gerechten per maandmenu, en je kan ook nog kiezen!) en mega lekker. Mijn nieuwe go-to chinees! 10/10

Verhoeff
14 juli 2020

Als je een goede maaltijd wilt en er een echt feest van wil maken, ga dan naar Fat Kee. Goed, goede prijs, meer dan genoeg. Twee menu's van de maand voor 2 personen kregen wij met z'n vijven niet op.

Herman
7 juli 2020
Suus
3 juli 2020

Heerlijk eten 👌en lekker warm bezorgd Helemaal top 😀👍

Nintje
29 juni 2020

Goed op tijd en alle bestelde eten waren lekker

Miryam
22 juni 2020

alles was heerlijk, alleen hadden we kipsaté besteld en kregen we varkenssaté

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Truus
17 juni 2020

Geweldig goede maaltijd. Wordt herhaald

Suus
8 juni 2020
Carola
7 juni 2020

Super lekker en stipt op tijd. Tot de volgende keer :-)

Gabrielle
22 mei 2020
Hans
15 mei 2020

Heerlijk gegeten van de babi ketjap.

Gwan
2 mei 2020

Deze keer was babi pangang spek niet krokant. En de Peking eend was deze keer minder smakelijk. Jammer. De bezorging was op tijd.

Dick
30 april 2020

Prima,zoals altijd!

A.de Vries
28 april 2020

Uur moeten wachten maar we hadden geen haast dus dat was geen probleem. Het gratis colaatje was er niet bij , maar vind ik ook geen probleem. Dat het eten niet erg warm meer was vonden wij niet leuk en daar kwam bij dat de babi pangang erg droog was .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
27 april 2020

Prima gerechten. Alleen de gratis cola zero was een normale cola geworden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.